Veelgestelde vragen
Hieronder treft u een overzicht van de meest gestelde vragen over onze webshop. Staat uw vraag er niet bij, neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen u graag. E-mail webshop@vanvuurenmode.nl of telefoon 0251-659823.
Bestellen
-
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Bestellingen worden binnen 5 werkdagen geleverd. Meestal is de levering binnen 2 werkdagen.
-
Wat moet ik doen als de bestelling niet naar wens is?
Indien u niet tevreden bent over uw bestelling, kunt u deze retour sturen. Voor retour zenden betaald u het normale verzendtarief. U kunt ook uw bestelling gratis terug brengen in één van onze winkels. Binnen 14 dagen en voorzien van de bestelbon of kassabon.
-
Kan ik mijn bestelling ook afhalen in de winkel?
U kunt uw bestelling inderdaad ook afhalen in één van onze 24 filialen. U kunt dit aangeven tijdens de bestelprocedure. Hier zijn verder geen kosten aan verbonden.
-
Wanneer een artikel op de website niet op voorraad is, is dit artikel dan uitverkocht?
Het kan zijn dat een artikel dan nog op voorraad is in één van onze winkels of dat het betreffende artikel is na te bestellen. U kunt hiervoor altijd even contact opnemen met onze klantenservice via webshop@vanvuurenmode.nl of telefonisch 0251-659823.
-
Betaal ik verzendkosten over mijn bestelling?
Uw bestelling laten thuisbezorgen door PostNL is gratis bij een bestelling vanaf 100 euro. Indien uw bestelling minder dan 100 euro bedraagt rekenen wij 5,95 verzendkosten.
-
In welke landen bezorgt Van Vuuren Mode
Wij bezorgen in Europa. Voor landen buiten Nederland rekenen wij locale verzendkosten.
-
Met welk vervoersbedrijf levert Van Vuuren Mode
Alle bestellingen van Van Vuuren Mode worden afgeleverd door PostNL.
-
Wat als ik niet thuis ben om de bestelling aan te nemen?
Wanneer de chauffeur een pakket niet bij u kan afleveren, biedt de chauffeur het vervolgens aan bij uw buren. Als dit niet lukt, dan krijgt u van de chauffeur een bericht met een ‘Niet-thuis-code’. Met deze code kunt u zelf op de website van PostNL een keuze maken voor een tweede pakketbezorging. Als u geen keuze maakt voor een tweede pakketbezorging, dan wordt uw pakket de volgende werkdag opnieuw bij u aangeboden.
-
Kan ik een artikel ruilen?
Het is altijd mogelijk om een artikel te ruilen voor een andere maat, kleur of geheel ander artikel. U kunt dit aangeven op het retourformulier. Wij zorgen ervoor dat u het nieuwe artikel zo spoedig mogelijk thuisgestuurd krijgt, mits voorradig.
-
Wat kost het retour zenden van mijn bestelling.
Voor het retour zenden van een bestelling betaalt u de normale verzendkosten bij PostNL. Indien u de hele bestelling retour stuurt vergoeden wij, indien van toepassing de verzendkosten van de bestelling. Retourkosten zijn altijd voor uw eigen rekening.